نوشته شده توسط : Rahim

ImTOO Photo to Flash v1.0.0.0114 نام نرم افزاری است که برای شما عزیزان با انتخاب تصاویر دلخواه شما گالری زیبا و دیدنی فلش می سازد . این نرم افزار این قابلیت را دارد که با افکت های زیبا گالری عکس زیبائی را برای شما بسازد . این نرم افزار نیز به شما خروجی وب هم می دهد تا به کمک آن در فضای مجازی هم استفاده کنید.از نکات بسیار قابل توجه و مهم این نرم افزار پشتیبانی از تقریبا تمام فرمت های موجود برای تصاویر می باشد . این نرم افزار محصول شرکت Imtoo می باشد .

 

ImTOO Photo to Flash ساخت آلبوم های زیبا سه بعدی فلش با ImTOO Photo to Flash v1.0.0.0114

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , تبديل كننده , ,
:: برچسب‌ها: دانلود ImTOO Photo to Flash , دانلود رایگان ImTOO Photo to Flash , دانلود نرم افزار تبدیل به فلش , دانلود نرم افزار تبدیل عکس به فلش , لینک مستقیم ImTOO Photo to Flash , نرم افزار convertor عکس , نرم افزار تبدیل jpj به flash ,
:: بازدید از این مطلب : 743
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

برنامه Sonne Video Converter با نگارش جدیدی معرفی گردید که انواع فرمت ها را با سرعت بالا و راحت به یکدیگر تبدیل می کند که می توانید آن را امتحان کنید. Sonne Video Converter یک برنامه حرفه ای برای تبدیل انواع وسیعی از فایل های ویدیوئی است. شما می توانید فرمت هایWMV to MPEG, WMV to AVI, AVI to MPEG, AVI to MP4 را بهم تبدیل کنید.
Sonne Video Converter یک گسترده وسیعی از انواع فرمت های ویدیوئی را پشتیبانی می کند که شامل AVI, MPEG, MPEG 1, MPEG 2, MPEG 4, VCD, DVD, SVCD, RMVB, RM, WMV, MOV, DIVX می باشد.
در نهایت این برنامه دارای سرعت تبدیل بالا و کیفیت عالی است ؛ که به شما لذت داشتن ویدیوئی با کیفیت عالی را می دهد. اشخاصی که با این برنامه کار می کنند قادرند تا انواع فایل های ویدئوی را به راحتی به فرمت های مختلف تبدیل کنند.

 

 conver تبدیل تمامی فرمت های تصویری با Sonne Video Converter 8.2.10.200

 



:: موضوعات مرتبط: تبديل كننده , نرم افزار مولتی مدیا , تبدیل ویدیو , تبدیل صدا , بخش گرافیک , تبديل كننده , ,
:: برچسب‌ها: تبدیل کننده فرمت های تصویری , قویترین نرم افزار تبدیل کننده فایل های تصویری , نرم افزار تبدیل کننده رایگان , نرم افزار تبدیل کننده فرمت ها ,
:: بازدید از این مطلب : 808
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

با استفاده از این نرم افزار، به راحتی می توانید فایل های تصویری خود را تبدیل به فرمت DVD نموده و همان موقع آن را بر روی دی وی دی رایت کنید. با کمک نرم افزار Convert X to DVD شما قادرید تنها با چند کلیک از فیلم های مورد علاقه خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و آن را بروی هرگونه دستگاه پخش DVD اجرا نمایید.
نرم افزار ConvertXtoDVD قادر است اکثر فرمتهای رایج مانند AVI & Mpeg, Mpeg, Mpeg۴, MP۴, VOB, WMV, DV را به DVD تبدیل کند. نرم افزار ConvertXtoDVD برای تبدیل فایلهای AVI نیازی به نصب DIVX CODEC ندارد و خود نرم افزار این CODEC را نصب میکند. از دیگر مزایای این نرم افزار قابلیت تنظیم وضوح تصویر می باشد که میتواند به صورت خودکار یا دستی مطابق فایل اصلی تنظیم شود، نرم افزار با فرمتهای PAL و NTSC سازگار بوده و در هنگام تبدیل کلیه تنظیمات مربوط به کنترل صدا ساخت منوی فیلم و … را در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین این نرم افزار قدرتمند از فایل های زیرنویس نیز پشتیبانی می کند.

 

convertx تبدیل آسان و قدرتمند فایل های تصویری به DVD با ConvertXToDVD 4.0.8.320

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , تبديل كننده , ,
:: برچسب‌ها: ساخت دی وی دی با زیرنویس فارسی , نرم افزار ایجاد DVD , نرم افزار ساخت DVD , نرم افزار ساخت دی وی دی با منو , نسخه جدید نرم افزار Convert X To DVD ,
:: بازدید از این مطلب : 628
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

نسخه جدیدتر VSO Image Resizer نرم افزاری مفید و کاربردی جهت تغییر سایز تصاویر در سریعترین زمان ممکن به صورت گروهی .
امروزه همه ی انسان ها به دنبال راحتی و آسایش در هنگام انجام کارهای خود هستند که معمولآ سعی می کنند از راحترین و سریعترین راه ممکن به مقصود خود برسند که بهترین کیفیت را داشته باشد.در دنیای نرم افزار ها هم بدین گونه است که همه بدنبال آن دسته از نرم افزارهایی هستند که در کمترین زمان ممکن بهترین کیفیت را در خروجی ارائه می دهند.برنامه هایی که جهت ویرایش تصاویر طراحی شده اند هم از این قائده مستثنی نیستند در واقع نرم افزاری که در سریعترین زمان ممکن ویرایش مورد نظر را بر روی تصویر انجام دهد از محبوبیت بیشتری نسبت به سایرین برخوردار است.
VSO Image Resizer نرم افزاری است که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی در سریعترین زمان ممکن اندازه تصاویرتان را تغییر دهید.در واقع شما با وارد کردن تصویر و یا تصاویر مورد نظر خود در Add List نرم افزار، می توانید سایز آنها را کوچک و یا بزرگ کنید.تا به حال نرم افزار های گوناگونی برای اینکار طراحی و ساخته شده اما هیچ کدام از آن ها نمی توانند در زمان کم و با کیفیت مناسب به طور گروهی سایز عکس را تغییر دهند.در این نرم افزار قسمتی صرفآ جهت راحتی کاربران طراحی شده که پس از نصب اگر کاربر بر روی یک عکس و یا تعدادی عکس کلیک راست کند در منوی باز شده قسمتی را خواهید دید که به کمک آن به راحتی می تواند وارد نرم افزار شود و سایز تصاویر خود را تغییر دهد.
از نکات جالب توجه نرم افزار VSO Image Resizer می توان به اندازه های از قبل تعیین شده و آماده موجود در آن اشاره کرد که کاربر بدون وارد کردن سایز تصویر خود در قسمت Resolution نرم افزار یکی از سایز های آماده را انتخاب می کند. از قابلیت های دیگر این نرم افزار امکان استفاده از آن به دو صورت حرفه ای و آماتور، که می توان به راحتی و بدون تنظیمات حرفه ای سایز تصاویر را تغییر داد. قسمت های حرفه ای مخصوص آن دسته از کاربرانی طراحی شده که به نرم افزار هایی مانند فتوشاپ تسلط داشته باشند از جمله این قسمت ها می توان به ایجاد افکت و قابلیت فیـلـتر تصاویر اشاره کرد. همچنین این نرم افزار علاوه بر پشتیبانی از کلیه ی فرمتهای تصاویر و عکس، قابلیت تغییر سایز و ویرایش عکس های ذخیره شده در دوربین های دیجیتالی با فرمت های مختلف را نیز دارا است.

 

imageresiz تغییر سایز تصاویر در سریعترین زمان با VSO Image Resizer v3.0.0.30

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , تبديل كننده , ,
:: برچسب‌ها: تغییر سایز تصاویر , دانلود نرم افزار VSO Image Resizer , نرم افزار تغییر سایز تصاویر بدون افت کیفیت ,
:: بازدید از این مطلب : 606
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Roxio 3D Photo Creator v1.0 نام نرم افزاری بی نظیر می باشد که بوسیله آن می توانید عکس های ۳بعدی خارق العاده ای را ایجاد نمایید . عکس های شما می تواند عکس های گرفته شده بوسیله دوربین های معمولی ۲بعدی باشد. شما بوسیله این نرم افزار می توانید دست به خلاقیت های بی نظیری بزنید ، به طوریکه می توانید به جای ۳بعدی کردن یک عکس ، ۲ یا چندین عکس را ابتدا با یکدیگر تلفیق نموده و سپس تصویری ۳بعدی از آن ها بوجود بیاورید. پس از ایجاد این تصاویر ، می توانید آن ها را در کامپیوتر شخصی خود مشاهده نمایید و یا برای دوستان خود ایمیل کنید . تنها چیزی که نیاز دارید ، یک عینک ۳بعدی آناگلیف ( آبی و قرمز) می باشد تا بوسیله آن بتوانید تصاویر ۳بعدی خود را مشاهده نمایید.

 

Roxio 3D Photo Creator v1.0 تبدیل تصاویر 2بعدی به 3بعدی با Roxio 3D Photo Creator v1.0

 

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , تبديل كننده , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Roxio 3D Photo Creator v1 , 0 , دانلود با لینک مستقیم Roxio 3D Photo Creator v1 , 0 دانلود نرم افزار عکس 3بعدی , دانلود رایگان Roxio 3D Photo Creator v1 , 0 , دانلود رایگان نرم افزار تبدیل عکس 2بعدی به 3بعدی , دانلود رایگان نرم افزار تولید عکس 3بعدی , دانلود نرم افزار Roxio 3D Photo Creator v1 , 0 , دانلود نرم افزار ایجاد عکس 3بعدی , نرم افزار تبدیل 2بعدی به سه بعدی , نرم افزار تبدیل عکس دو بعدی به سه بعدی ,
:: بازدید از این مطلب : 1067
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 بهمن 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد